دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 15:28
دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:

حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از ایده و طرح‌های نوین در زمینه درآمدزایی 

دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ایده و طرح‌های نوین در زمینه درآمدزایی و کاهش وابستگی واحدهای دانشگاهی به شهریه دانشجویی حمایت مادی و معنوی می‌کند.
کد خبر : 319447
IMG_4060.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی در سی و یکمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد:  شرکت‌های اقتصاد دانش‌بنیان در راستای درآمدزایی و رفع معضلات جامعه علاوه بر رفع موانع قانونی و بودجه‌ای، طرح‌های اقتصادی خود را عملیاتی کنند.


وی با تصریح به اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در 4 زمینه نفت، گاز، پتروشیمی، گردشگری، سلامت و کشاورزی پایدار، طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان را تهیه و در حال دریافت مجوزهای لازم برای راه‌اندازی هستند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، واحدهای  ماهشهر و امیدیه در زمینه پتروشیمی، نفت و گاز، واحدهای شوشتر، ایذه و باغملک در زمینه گردشگری، واحد اهواز و شوشتر در زمینه توریسم سلامت و کشاورزی پایدار به عنوان قطب‌های علمی و تخصصی دانشگاهی فعالیت می‌کنند.


دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با تصریح به اینکه طرح‌های پیشنهادی راه‌اندازی مراکز علمی و تخصصی تندرستی و کشاورزی نیز تهیه شده است، گفت: با راه‌اندازی این مراکز در کنار سایر شرکت‌های اقتصاد دانش‌بنیان علاوه بر ایجاد درآمدزایی و ورود دانشگاه  به مسایل تخصصی و مبتلابه جامعه، تحول عظیمی در زمینه پزشکی و اقتصادی در استان خوزستان ایجاد می‌شود.


در این جلسه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز با بیان این مطلب که امروز دانشگاه آزاد اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است و این دانشگاه می‌تواند نقش و تحول اساسی در زمینه علمی، اقتصادی و فرهنگی  در جامعه ایجاد کند، گفت: استادان دانشگاه در این برهه زمانی نقش مهمی را در رفع معضلات جامعه دارند، بنابراین  می‌توانند  با همکاری رؤسای واحدهای دانشگاهی برنامه و طرح‌های خود را عملیاتی کنند.


حجت‌الاسلام علی عطایی‌نسب با تصریح بر اینکه امکان توسعه و تقویت  رشته‌های علوم پزشکی در استان خوزستان با توجه به استعدادهای علمی و تجهیزات پیشرفته وجود دارد، خواستار توجه بیشتر مسئولان دانشگاهی در این زمینه شد.


وی با بیان  این مطلب که مقام معظم رهبری امروز به دانشگاه آزاد اسلامی امید دارد به رؤسای واحدها تأکید کرد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف را مورد  توجه قرار داده و با برنامه‌ریزی مدون این دغدغه‌ها را رفع کنید.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته